zeynep_yze valla benim daha hiç çöpe uç atmışlığım yok. Günde kaç defa temizliyorum burnunu her defasında çöpe atsam uç yetişmez. Hem silikon şey gayet rahat temizleniyor. Bende yıkıyorum güzelce bi kaç günde bir kaynatıyorumda süngeri de yıkıyorum fakat kaynatmıyorum tabiki yıkarken çok hırpalamamaya dikkat edin hemen kuruyor zaten. Eğer sünger temizlenmeyecek kadar pisse atarsınız onu. İçinize sinmezse yinede siz bildiğiniz gibi yapın derim🤷♀️