Beyza- cansu3545 bebeğim 9 aylık ek gıdaya geçtik geçeli sürekli OG nin ürünlerini kullanıyoruz bir sorun yaşamadım memnunum
nuurrtrkmn cansu3545 Ben muhallebilerini, irmiğini tarhanasını yulaf unu buğday unu, keçiboynuzu bisküvisi falan çoğu ürününü aldım valla Çokta güzel oluyorlar, tariflerimde hep onları kullanıyorum tavsiye ederim
Liya01 cansu3545 6. Ayından beri kullanıyoruz ürünlerini 13 aylık kızım Şuan en güzel marka diyebilirim ❤️ yalnız trendyolda zamlı ürünleri kendi sitesinde biraz daha uygun bilginiz olsun ☺️
cansu3545 Beyza- nuurrtrkmn Gizmuss Teşekkürler cvp için. Peki bebek için zeytinyağı da almak gerekir mi evdeki olur mu. Bide tariflerde üzerine bazı şeylerin pekmez döküyorlar tam adı ne mesela keçiboynuzu özü falan mı almam gerekşyo kafam çok karışık bu konuda yardımcı olur musunuz
mehtapppppp cansu3545 keçiboynuzu özü alın pekmezlerde ısıl işlem olduğu için kanserojen madde üretiyormuş soğuk sıkım oluyorlar zaten. Zeytinyağ ben almadım aydından hakiki alıyoruz onu kullanıyorum daha öncesinde marketten alırdım. Ognin bütün setleri vardı bende bittiler şimdide de makarna lütfenden aldım denemek amaçlı
Beyza- cansu3545 yağ olarak hakiki zeytinyağı kullanıyorum tereyağı ve pekmezide ananem yapıyor bizim için tereyağı tuzsuz pekmezde şekersiz olarak :) ama alacak olsam OG tercih ederdim yine genelde keçiboynuzu tercih ediyor herkes . Kafanız çok karışmasın ve hevesiniz de kırılmasın başta bir heves bütün tarifler tapılır dökülür çok döktüğüm olmuştur bebek yemediği için zamanla alışıyorlar şuan yaptığım bir çok şeyi yemeye başladı zamana bırakın güzel bir süreç sizi bekliyor:)
cansu3545 Beyza- evet bende çok hevesliyşm hatta acıkınca yer bu çocuk aç diye tarif kitapları buldum alsam mı diye dusundum. Çünkü kv her yaptığın yemeği yedir diyo şimdiden cahil çok etrafımda anlayacağınız