ebruli_pyz 4 yaş devlet anaokuluna gitmesi için torpil mi gerekli illa? Gidip kayıt yaptırsam almazlar mı
Kuzularinanasi ebruli_pyz hayir 4 yas icin kontenjan varsa alirlar.torpille alakasi yokki bunun cnm.ama her anaokulunda 4yas olmayabilir.siniflarin durumuna bagli
tugceo92 ebruli_pyz gecen sene 4 yaş kızıma çıkmıştı ben kayıt yaptırmadım bu sene başlasın, 2 sene üst üste sıkılmasın diye. Torpille ilgisi yok yani alan alıyor ama her okul almıyor bazısında 5 yaş şartı var