Nacafa bende ilk üst dişimi çıkartmışım ve dişlerim de küçük değil bende zor çıkartmışım o yüzden içim rahat ama burada eczaneden bitkisel bi jel almıştım mantar yaptı bebeğimin dişine oradan da idrarına geçti bez bölgesi mantar oldu çok zor atlattık o yüzden korkuyorum sadece dentinox diye bi krem var ara sıra ondan kullanıyorum onun haricinde soğuk şeyler veriyorum kemirmesi için. Çok güçlü bi bebek belli etmiyor ama çıkartsa iştahında açılacak. Bugün 1 kase çorba biraz yemek biraz tavuk bide meyve yedi sadece