Kuzeymomss [silindi] Tekirdağ/Çerkezköy hissettik. Elim ayağım buz kesti yeni yeni sakinleşiyorum. Rabbim korusun 🤲🏻
firstmomfirstchild Kocaeli gölcük tarafindan hissettim. Ufak bir bas dönmesi gibiydi. Koltuk minicik sallandi dedim heralde basim döndü. Sonra öğrendim
Senaxxx [silindi] Başakşehir de hissetmedim eşim hissetti deprem oluyor dedi avizeyi gösterdi sallanıyordu ama ben yine hissetmedim hareket halindeydim belki de ondan Allah korusun