TubaB İstanbul’dayım Anadolu yakasu
3 sn surdu çok sertti ama
Sadebayan esenlerde hissettim Bayaa hemde 🙄
Sadebayan İstanbulda hissettim
Sadebayan Kocaeli diye gösteriyor 4.9 hissettim lamba ve cama güm diye vurdu valla
Bugleminannesi28 evet evet çok sertti bu sertlikle 20 sn sürse yıkılırdu Allah korusun
Çanakkelde olmuş 2 haftadan beri ufak ufak oluyordu
Sadebayan çok korktum. Kocaeli
Sadebayan İstanbul esenyurttayim hissetmedim. Rabbim beterinden korusun ülkemizi..
Sadebayan istanbul sultangazide hissettim
Edremitte sallandi rabbim korusun
Deletedmom_103 yaa 🥺 geçmiş olsun canım
Cennetkokulum___ tesekkur ederim bal🫶🏼