
Akşam üzeri bu şekilde kabarcık gibi çıktı uçuk mu bu ? Henüz 6 aylık . Bizde uçuk yoktu bulaşabilecek kimse yok. Ama yoğurt yedirdim akşam omu yaptı acaba başına gelen var mı