Nrgl123 10 aylık bir kızım var ama ayaklarının üzerine tam ağırlığı ile basmiyo bir yerlere tutunmuyo çok endişeleniyorum varmı bebeği böyle olan
findikimfistikim Nrgl123 benim bebeğim de öyle, nasıl olacak bilmiyorum. Soruyu 16 gün önce açmışsınız bi gelişme var mı?
YavuzAli33 Nrgl123 14.5 aylığız yeni yeni basmaya başladı yeni tutunup kalkıyo yavaş yavaş 16. Ayına kadar normal dedi doktorumuz
Nrgl123 İstediği zaman basıyor ama sürekli yapmıyor dr normal dedi korkarak basıyor dedi hiç basmıyor değil dedi cesaretlenrilmesi gerekiyor dedj ama yinede endişeleniyorum
Nrgl123 Acaba ondan mı tam basmak istemiyor çok güzel oturuyor dönüyor ama emeklemiyor ve bir yerllere tutunmuyo başlamadığı için korkuyo basmaya çalıştırdığımda agliyo