Kızlar bebeğim normalde çok sakindir Çok ağlamaz anca acıkınca ya da gazi olunca ve gazı da çok olmaz çok şükür. Ama dünden beridir sürekli ağlıyor sadece omuza alıp gezdirince susuyor. Bir de yatırınca ağzına biberon verince susuyor. Kafayı yiyecegim niye ağlıyor sürekli ama öyle bir ağlıyor ki sanki dövüyorum. Bir fikri olan var mı bu arada 53 günlük.