jap yazın doğmuştu oğlum. Genelde hediyeler hello baby marka geldi. Hangi ay almışlarsa, hemen hemen aynı giydi diyebilirim. Ama ben her zaman baya buyuk alıyorum. Mesela 8 aylık 1bucuk 2 yas falan. Hatta gecen zıbın aldım e bebekten hello baby, 1 yaş almama rağmen ancak oluyor 2 yaş alsaymışım daha rahat giyermiş.