Kızlar bebeğim bir hafta önce kızamık aşısı oldu. 4-6 günler arası ateşli geçti. (Ateşi geç çıkınca dişten dolayı sandık)
Şimdi de yüzünde göbeğinde sırtında benek benek kırmızılıklar çıktı. Bir hafta oldu ya bu normal mi? Sizde de olmuş muydu? Yoksa başka bir durumdan mu şüphelenmeliyim?