Merhaba sevgili anneler,
Oğlum 3 ay 20 günlük oldu. Son birkaç gündür gündüz uykusunu unuttuk sayılır, uykular şekerlemeye dönüştü 10-15 dakikaya kadar düştü. Bebeğim gözünden uyku akmasına rağmen uyuyamıyor ve sürekli kucak istiyor. Gece uykumuzun da saati epeyce ilerledi ve uykuya dalması zorlaştı. Acaba uyku gerilemesi mi başladı diye düşünüyorum, yolun devamı bu şekilde gidecekse besbelli bizi karanlık günler bekliyor 🥲 Sizin bu konudaki düşünce ce tavsiyelerinizi bekliyoruz, sevgiler🌸