Tam 24 aylık oğlum doğduğundan beri huysuz alerjik bir bebekti. Ama şu 1-2 aydır beni mahvetti sürekli ağlama krizi çığlık çığlığa artık ne yapacağımı şaşırıyorum güzellikle anlatıyorum yine aynı sesimi yükseltiyorum yine aynı nasıl baş edebilirim tavsiyeniz var mı ?