yusufum63 teşekkür ederim🥰 hepsini pespese okumadim ben ilk önce 6. Sınıftan başladım benim başladığım zamanlar her sene 1 sınıf geçiyordum şimdi sistem değişmiş 1 sınavda tüm dersleri geçersen 6. Sınıf bitmis oluyor tam emin değilim ama sanırım 1 senede 6-7-8. Sınıfı bitirmis oluyorsun hic bir dersten kalmazsan🤗 liseyi de ben okudugum zamanlar en fazla 30 kredilik ders aliniyordu en erken 3bucuk yılda hic bir dersten kalmazsan bitiyordu şimdi 45 kredilik ders seçiliyor ve hiç kalmazsan 2bucuk yilda bitiyormus ben 4 yilda bitirdim🤗 2016 da liseden mezun olmustum ama ailemden gizli okuduğum için universiteyi o sene kazanip kayit yapamamistim para bulamadim diye evlenip cocuk sahibi olunca tekrar denedim kazandim okuyorum🤗