Biranne1anne biz ferro sanol b kullandık 3 ay demiri düşük olan çocuğun değeri asla damlalarla düzelmiyor 3 ay şurup kullandık haftada 5 gün kırmızı et yedir dedi bize hekimimiz mümkünse kuzu eti her gün kahvaltısına yumurta tahin peynir eklemeye çalıştım her öğününe protein eklemeye çalıştım doktordan önce instagramda hastalanmayançocuk sayfasını yakınen takip ediyordum denge öğünlerini tavsiyelerini dinliyordum hep öğünlerde ne vermem gerektiğini biliyordum ciğer hem demir hem de b12 açısından değeri çok yüksek ciğer çorbası yapıyordum ciğeri suda haşlayıp onu küçük doğrardım yeşil mercimek çorbasına koyardım çiğnemeden yuttuğu için anlamazdı tadını pek sizi bilmiyorum ama oğlum 4 ay ek gıda kabul etmedi bu şurubu vermeye başladıktan sonra 8.gün ek gıdaya ağzını açmaya başladı şuan çok şükür hem şurubun şartlarını yerine getirip hem de her öğününe dikkat ederseniz çabucak değerleri artar doktor bana bu kadar kısa sürede bu kadar değerlerin yüksek nadir hastalardan dedi bu şurubu vermeden iki saat önce ve sonrası süt ve süt ürünleri yumurta vermedim alternatif püreler yaptım yulaf avakado muz buharda bal kabağı pancar haşlardım tatlı patates bunlara zeytinyağ ekliyordum şurup kabızlık yapabiliyor dediğim instagram hesabını takip ederseniz nasıl beslenmesi gerektiğiyle ilgili bilgiler mevcut mutlaka takip etmenizi tavsiye ederim bizim doktorumuz çapada Hematoloji doktoru Serap Karaman hoca özel muayene sekreterliğinden 850 tl bir tutarda ödeme yaparak erken randevu alabilirsiniz hocamızdan ben çok memnun kaldım çok güzel ilgileniyor , bilgilendiriyor .. Uzun yazdım ama aynı derdi aylarca çektim ve yemeyen sürekli hastalanan bir çocuğum vardı kayıtsız kalamıyorum böyle durumlara tez zamanda şifa versin inşallah Allah 🌸