aven kişisel algılamayın lütfen benimde göğüslerim tara oldu cok zorlu gecırdım ama hıc sıkayet etmedım hepsi geçti hala slikonla devam ediyoruz ilk slikon ile emzırmeye basladgımda gören herkes aa bıraktır onu memeni tutsun aglar aglar alısır gbi konusuyordu ve inanılmaz sinir bozucu sonra bır ara stres yaptım ve sütüm azaldı ama bebeğim gelsın dıye sabhlara kdae pws etmeden cekti sonra burda bir konusma gördüm ve bebehım 20 günlük delırmek üzereyım mememi emmıyor slikon uc istemıyorum çok zor oluyor altında da bir yorumlar kesınlıkle bıraktır ne yasadım bşr bn bir allh bilşyor vs vs uzattım kısacası dünyanın sonuymuş onunla emdiğinde anne sütü almıyormuş bebeğe kötülük ediyormuşuz cok zor vir işmiş gbi konusanlar var buda benı kızdırıyor sizin durumunuz farklıdır o ayrı her anne memesini emsin ister ama bebek öyle mutluysa oyle olsun anlatmk şstedgm bu aslında.