Wyz Bebeğim 6 ayını doldurdu geçen hafta gripti ilaç kullandık düzeldi ama bugun bende grip oldum mecburi olarak kucağıma aldım her türlü temas oldu malesef şu an çok korkuyorum onada geçerse diye çünkü bebekler daha ağır geciriyo kendisi grip olupta bebeğe geçmemesi için veya bebek grip olmadan aldigi bir önlem oldumu lütfen yardım edin
NaimeYilmaz Wyz Maske takıcaksınız.. Bol bol evınızı havalandırıp her beslenme temas öncesi el yuz yıkayacaksınız 😊 Çok gecmıs olsun 🙏
Wyz Kızlar galiba kızım grip olmuş bugün sabah sürekli hapşırmaya öksürmeye başladı benden bulaşmış galiba engel olamadim bulaşmasına keske dün sabah acsaydim bu postu havalandırma filan aklıma gelmemisti belki onerilerinizle engel olurdum