durununannitoskosu Kızlar Bebelaca başlamıştık ama başladığımız günden beri kızım kabız ben mamadan olduğunu düşüyorum, Bebelac gold alsam böyle bir sorun var mı acaba sizin bebeklerine kabız vs yaptı mı daha iyi gelir mi acaba
kayra_mom durununannitoskosu bebelac gold bebelaca göre daha iyi bu konuda. Bebelacda kabız sorunu yaşadık biz de fakat gold a geçince çok rahatlamıştık☺
princees durununannitoskosu merhaba yazınızı okuyunca yaşadıklarım aklıma geldi bebeğime 1 ayına kadar Aptamil verdik çok gaz ve kabızlık yaptı gecem gündüzüm belli değildi megersem kabizliktanmis sonra çok araştırdım 3 aydır Bebelac gold kullanıyoruz çok çok memnunum ne gaz sorunumuz kaldı ne de kabızlık çok çok iyi geldi bebeğime vazgeçilmezimiz oldu ❤️
simemce Merhaba canım. Biz başında iyi diye sma başlamıştık dediğin gibi iyi gelmedi kabız yaptı. Sonra bebelac golda başladık sıkıntı çözüldü. O sıra 2-3 günde 1 yapıyordu. 1 aydır falan günde 2-3-4 bazen 5 kez az da olsa kakalı bez alıyorum biz çok memnunuz. Bebeğim 6 aylık
Papatya-eylul88 simemce merhaba biz aptamil kullaniyoruz günde 1 kere ıkanarak yapiyor kabiz mi olmuş oluyor?
durununannitoskosu princees Ay bu yorumlar beni çok memnun etti inşallah bizim de sorunumuz çözülür bu kabızlık beni çok üzüyor çok teşekkür ederim 🥰♥️
rabiabss princees ya bebeğim 1 aylık kaç cc vermeliyim sadece mama ile besleniyor 90 veriyorum doymuyor gşbş
gulsun-36 durununannitoskosu ben kullanıyorum 6 aydır çok memnunum bebeğime çok yaradı kilo alımı olsun hiç gaz yapmadı ishal ve ya kabız da olmadı çok severek kullanıyorum şu an 2 numarasındayım
Curlymom22 durununannitoskosu bebelac gold fermente edilmiş tek mama kabız yapmaması gerekiyor ben kullandım gaz sorununu bile azalttı sindirimi kolay b mamaymış doktorumuz önermişti bizde araştırdık
Nobodyyy111 durununannitoskosu bebelac gold kullanıyoruz hiç kabızlık sorunumuz olmadı hatta gazına da çok iyi gelmişti
gulapikk durununannitoskosu bebelac normal mama, bebelac gold gaz ve kabızlık sorunu olan bebeklere verilen mama. Yani kabızlık sorununu çözer rahatça yapabilir bebeğiniz. Ben hep gold kullanıyorum memnunum
simemce Papatya-eylul88 merhaba kakanın katılığına göre karar verin. Küçük bebeklerin henüz sistemleri gelişmediği için ıkınmaları normal. Ama günde 1 yapıyorsa problem olduğunu düşünmüyorum. Yine de doktorunuza danışın elbette ☺️💐