Bebeğim alerjikti şu zamana kadar alerji maması verdim o da hiç sevmedi simdi sütlü formül mamalara geçicez ama hangisini daha kolay kabul edebilir acaba ? Bir de kilo almasına yardımcı olabilir ? 8.5 aylık 8 kg max hiç yemiyor cok hareketli .Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.