ozlemmmmmm
Benimkide 1 ay 4 günlük canım ama sarılık var bizimkisinde o yuzden mukuslu sari yapıyor ama az az yapıyor sadece anne sütü alıyor istersen kendin incir ve kayisi ye kuzum faydasi olur ben ilk kizimda öyle yaşamıştım çünkü onun faydasi olmuştu