BeyzaCicek Hanımlar merhabalar benim bebeğim 14 aylık ve sütüm ciddi manada azaldı şimdiye kadar formül mama vermemiştim ama bugün verdim oda içti yaklaşık 120 cc öğünlerini yediriyorum ama desteklemek istedim inek sütüde veriyorum bazen açıkçası formül mamayı birazda kilo alması için verdim aylardır aynı kiloda boyu iyi kilosuda iyi ama çok harektli bir çocuk eritiyor galiba ne yese bende belki mama birazda kilo aldırır diye formül mamaya başladım memeden kesmeyi düşünüyorum bir göğsümden süt gelmiyor zaten birindende çok az aynı durumu yaşanyan anneler var mı formül mama kötü birşey değil dimi?
tpbm1710 BeyzaCicek neden kötü bir şey olsun zehir mi var içinde Sütümüz yoksa napalım bebek açlıktan ağlasın mı? Kötü bir şey değil içinde bir sürü vitamin var eğer imkanınız varsa organikleri de alabilirsiniz
guldef BeyzaCicek ver canım çocuk içiyorsa ver 11 aylık kızım biberon reddi yapıyor inanın icirebilmek için kırk takla atıyorum. Anne sütü de almıyor
ikiekmekaldimevegidiyorum BeyzaCicek Kötü değil ama bazı doktorlar formül mamayı 1 yaşında kesip tamamen ek gıdaya dönüyorlar benim kızım 9 aylık mama ile besleniyor + ek gıda doktorumuz mamayı azaltalım 1 yaşında tamamen keseceğiz dedi
elifnurkerim Hayir canim neden kotu olsun, ben hem anne sutu hem formul mama karisik veriyorum dogdugu gunden beri, hastanede baslamistik dr kontrollerinde de mamaya devam etmemiz soylendi
guldef ikiekmekaldimevegidiyorum bende kızım amma içmiyor die dertleniyorum kendi kendime çok sıkıntı yapıyorm icmezse geri kalır mı die. Sizin yorumu görünce bı rahatladm
elifminamom BeyzaCicek çıkmıyorsa ver canım nolcak hiç süt alamayan bebekler napsın ben de versem mi diye önceden çok tereddütte kaldım ama yetmediğini hissettiğim zaman verdim güzel de kilo aldı kendini strese sokma emzirmeye devam et sütün gelecektir
BeyzaCicek elifminamom sütüm bitmiş gibi artık eski kilomdan bile zayıfladım artık vucudumda süt üretecek yağ bile kalmadı ana öğünleri veriyorum ama sanki çocuğum aç kalıyor gibi hissediyorum o yüzden formül mamaya başlama kararı aldım ama bu saatten sonra da saçma mı değil mi bilmiyorum kafam karışık
ikiekmekaldimevegidiyorum guldef yok yok zaten devam sütleri 1 yaştan sonra diş çürüklerine sebep olabiliyor o yüzden full ek gıda gidin isterseniz çocuk doktorunuza da danışın tabii
Sedef221024 BeyzaCicek neden kötü olsun bebeğim 3 ay emdi sadece sütüm de vardı amma emmedi mama verdim ne gibi bir zararı olabilir