Papatya-eylul88 eğer yorgun hissediyorsam yanına yatıp uyuyorum valla. Zaten uyutayım da ev işi yapayım kafasında değilim. Uyumuyorsam da dinleniyorum kahve yapıp oturuyorum 🤷♀️ Evimin kusurunu arayacak insanlar bulundurmuyorum etrafımda, yemeğimiz de Allah’a şükür hep oldu. He olmasaydı da kahvaltılık çıkartıp yeriz. İlk aylar ben de böyleydim, hiç bir şeye yetişemiyorum nasıl olacak diye diye yedim kendimi. Ama birşey değişmedi. Aksi, huysuz bir insan oldum bide üstüne. Bebeğim 9 buçuk aylık ve zor bir bebek. Benim için çamaşır birikmesin bi de ütü birikmesin yeter. Geri kalanı akşam yapıyorum, eşim işten gelince yapıyorum bi şekilde yapıyorum. Yapamazsam da yapamamış oluyorum 😅