Arkadaşlar merhaba, bebeğim prematüre doğdu. Kronolojik 2 aylık düzeltilmiş 13 günlük. Ateşi yok, ishal vs bir hastalık belirtisi yok. Ama sesi kısıldı. Cok ağlatmadım neden olduğunu anlayamadım. Ayrıca biraz huzursuz uyku konusunda zorlanıyor. Doktorumuz araştırma hastanesinde sürekli ulaşamıyorum. Sizlere danışmak istedim. Bilgisi olan var mi?