Kızlar tam bir haftadır çekiyorum ben hiç hayatımda böyle bir grip yaşamadım ağır geçiyor kusma derinden öksürme 2 serum yedim banamısın demiyor evde neler yapabilirim kalkamıyorum yemek yiyemiyorum ayakta duracak halim yok herhalde yine sıkıntılı salgın var dikkat edin soğuk almadım güneşli günde parkta nolduysa 🤧🥺 nasıl atlatcam