aicsnpj4 1 aylık olduk kendi alarm gibi 1,5-2 saat arayla kalkıp emmek istiyor emzirmezsem meme verene kadar ağlıyor doktor emme aralığını 3 saat yap dedi bugün ama asla durmuyor napabilirim
Ayanne aicsnpj4 yani bu nasıl mümkün olabilir bende bilmiyorum benimkide 2 ay 7 günlük alarm kurmuş gibi saat başı emmek istiyor vermesem kendini parçalıyo resmen hiç bir şekilde susmuyor morarana kadar ağlıyor mecbur veriyorum inşallah düzene girer
3kedili2bebekli aicsnpj4 bunu siz yapamazsınız doktor eğer uyursa uyandırma anlaminda demiştir bebeğiniz kendi arttiracak aralığı annesi benim ikizlerim var gündüz hala en fazla 2 saat dururlar ama gece 5-6 saat durmaya basladilar 3.5 ayliklar
aicsnpj4 3kedili2bebekli kilosuna biraz fazla dedi eskisi gibi sık emmesin emzikle falan oyalamaya çalış dedi bilmiyorum bakacağımı 🙄
Bebekli72 Doktor öyle söyledi die ona uymak zorunda değilsin bebek acki ağlıyor yada sevgi istiyor güvende oluyor emince gunduzlerı ne kadar isterse emzirin sütünüz çoğalsın gecelerinde o ne zaman kalkarsa emzirin daha küçük bebeğiniz zamanla düzelir
Beyzaveduru 2 saat o kadar sık değil bence. 3 aylıkken bebeğim her saat emiyordu. Biz yetişkin halimizle bile 3 saate bişey yiyip içmek isteriz susarız vs. Ek gıdaya geçene kadar sürekli emecek böyle. Şu an 10 aylık bebeğim bazen 5 saati bile buluyor emdiği
zeynepve 1 aylık bebek için 1.5- 2 saat çok normal. Benim kızım sürekli emer ve çok uzun süre memede kalırdı. 5 aylık olduk hala 2 saatte bir emiyor :) 5 dk emer ama yine de 2 saatte bir emer :)
aicsnpj4 zeynepve aa o zaman dediğiniz gibi çok normal hiç düzenini bozmayayım çocuğun teşekkür ederim