Biz üç aylık olduk nerdeyse hiç kaka yapmıyo doktora götürdüm anne sütü alan bebeklerde normal on güne kadar dedi geçen hafta cmrtsi günü yaptırdım en son bugün tam bi hafta oldu daha yapmadı çok ıkınıyo yavrum ama yapmıyo işte bende ne yapacagımı şaşırdım inanki