Kızım 14 aylık babası pek ilgilenmez sürekli bende arada bir kucağına alır o yani hep ben ilgilenirim oyunlar oynarım düğün fotoğraflarımız duvarda asılı babasına tepki veriyor ızz izzz diyo ben babasının yüzünü kapatıyorum illa çektiriyor bana asla tepki vermiyo bugün de doğum günü çekimi yapmıştık onlar geldi ben ne kadar kendimi gösterirsem o hep babasını işaret etti ona tepki verdi çok üzüldüm bir anda boşluğa düştüm normal mi sizce