kbra0 ben k3283 ü kullanıyorum genel olarak sağlam ve güzel iç aksamı komple çelik plastik kısmı yok bu iyi bişey. Tek şikayetim benim suyum çok kireçli bu makine kireci bağlamıyor pek içi çelik olduğu için, suyun döküldüğü yerdeki delikler de çok büyük ve orda süzgeç yok. Yani kireç çayıma karışmış oluyor. Böyle bi probleminiz yoksa direkt alın gayet iyi ürün