tugba2407 Kızlar işe başlıyacağım guzel hızlı sağan memnun kaldığınız süt sağma makinası önerebilir misiniz ?
gizemumay16 tugba2407 lansinoh markasınınkini kullanıyorum memnunum ben çiftli olanını alırsanız daha pratik biraz pahalı ama güzel a
Dogacelik tugba2407 bende hem avent elektrikli(tekli) hem lansinoh manuel var. Avent cok yavas sagiyor ve manuele gore cok gucsuz. Kalitesi guzel iki cocugumda da kullandim. Manuelde her zaman daha kisa surede daha cok sut cikariyorum.
barlasatamommy ben lansinohtan hiç ama hiç memnun kalmadım. sadece 1 ay kullandım sonra vakumu azaldı tamamen hiç sağmıyor hatta sütüm yok sandım mamaya başladım ama göğüslerimden süt akıyordu mochi aldım onu kullanıyorum ve priz başında bağlı olmak çok zor
tugba2407 barlasatamommy bendede lansinoh var vakumu azaldı gibi 10 ml zor akıyor bende sütüm yok zanneytim canımı boşa sıkmışım