babyumayannesi Kızım 7ay 19 günlük iştahsız hıc yemek ıstemıyo mama içmek istemıyor yardımcı olur musunuz kulagında enfeksiyon vardı suan antıbıotık kullanıoruz bişi yemedıgı ıcınde antıbıotıgı zor ıcırıyorum.
anne232 babyumayannesi meyve rendeleyip irmik pişirip karıştırıp veriyordum bu dönemde onu yiyordu içine ceviz fındık gibi şeylerde rendeleyip koyuyordum
babyumayannesi anne232 sürekli onu mu verıyordunuz ben avakado muz cicibebe bunları verıom karıstırıp ıkı sefer verıom gunde ama yetmıyo mamada ıcmesı lazım 30 cc içip bırakıp genelde birde bebek irmigini nerden aldınız bn bulamadım
anne232 babyumayannesi ben normal irmik kullandım onlarında içeriği farklı değil sadece daha ince demişti doktorumuz farklı meyvelerle yaptım yulafla da yaptım pankek tarzı şeylerde vermeye başlamıştım
babyumayannesi anne232 bende normal irmik alayım o zaman ben bebk için olandan olması gerek dıye bılıyordum o yüzden