Lütfen kullanmayın. Eczaci zamaninda esimede onermis esimde bilmeden almış ama asla kullanmadim kullandirtmadim. Yanlış hatirlamiyosam firma bile 4 yasinsan sonra uygun diyor ama ben 4 yaşından sonrada kullanmam. Gazdan dolayı uyumuyor sonra 4. Ay atağı sonrada diş problemi olacak hepimiz ayni sureclerden geciyoruz bence kullanmayin içeriği temiz değil. Annelik zor evet ama minicik yavrunuza yapmayin bunu bence sakinlestirme yontemlerinin hepsinu deneyin elbet uyuyacak. Ben de 4. Ay atağında cok cektim gazdan cok cektim ilk 2 ay ama asla kullanmadim zombi gibi gezdiğim halde