merve4444 Kızlar merhaba çift terapistine gidip memnun kalan varmı bu arada evliliği bitirmek istiyorum ama sorun eşim değil ailesi 1 çocuğum var onun için birşeylerin düzelebileceğini inanıyorum varsa öneriniz çok sevinirim
mutluannecik merve4444 ben gitmiştim eşimle tek seans yani psikolog gerek olmadığını ima etti o yüzden devam etmedik. Öyle büyük sorunlarımız olmamasına rağmen gitmiştik. Çocuğunuz varsa her şeyi denemelisiniz bence faydalı olacaktır
merve4444 mutluannecik ben herşeyin farkındayım da eşim zor biri ailesi de üstüne eklenince sabredemiyorum valla