Bebeknaz Bayanlar merhaba . İlk kizimdan park yatagimiz var ama ben pek sallanmiyor diye ve her yeri söküldü diye kullanmak istemiyorum. Şimdi 2. Bebeğim olacak sepet beşik gibi Hamak beşik gibi kibar sallanan beşik istiyorum sizce yapmalıyım !
kanalize Bebeknaz ben en başta prego park beşik aldım baktık sallanmayı seviyor ayakta sallamamak için hamak beşik aldık ama gündüz yine hamağa koyamıyoruz geceleri hamakta yatıyor çok nadir park beşikte uyuyor