reyreylo Kızım 1.5 aylık bugün ikinci doz hepatit b aşısı yapıldı ve çok durgun normalde hiç böyle değil kendi kendine sessiz sessiz etrafa bakınıyor uykuya dalıp dalıp hemen uyanıyor normal mi acaba?
dksmdlos reyreylo bizde bugün yaptık ağlama krizine giriyor sonra etrafa bakıyor halsız gibi uyuyup uyanıyor düzeldi mi sizin çocuk