Bi yere görüşmeye gittim bugün smootech buz başlık lazer kullanıyoruz dediler ama cihaz hakkında bilgim yol 10 seans 4000 istediler bu cihaz yüzde kaç bitirir siyah ve kalın killarim var jiletle alma sadece makineyle kısalt gel dediler. Vücudumun yanmasından da korkuyorum bu lazere giden var mı sonuçlar nasıl bu arada polikistik overim var ona rağmen sonuç alır mıyım içim hiç rahat değil yardımcı olur musunuz