Merhaba arkadaşlar çocuğum da çoklu besin alerjisi var. Doğduğundan beri süt ve süt ürünlerini yumurtayı dana etini Kuruyemişleri susami kestim. Şimdi de balık ve buğday ürünlerini kestim maalesef yine de kaka da kan oluyor. Bu durumu yaşayıp çözüm bulanlar var mı?