Gunesblok01 kesinlikle katılıyorum gazlı bebek bakmayan anneler gerçekten çok mutlu 🥲 bende çok mutluyum evladımı çok seviyorum bi gülüşü yetiyo ama yorgunluktan camdan atlayasım geliyo 😅 geçen bir arkadaşım bebeğim diş çıkartıyor çok zor geçti dedi ne kadar sürdü süreç dedim sorma canım 4 gün uğraştım çok huysuzdu demesiyle benim kahkaha patlatmam bir oldu😅 dedim bizimkinin diş çıkaracağı zamanlara gelsek 😍