Selam kızlar. Bebeğim 6 buçuk aylık ve ilk dişinin yarısı çıktı, diğerinin de yeri belli olmuş bu yüzden sanırım pek ek gıdayla arası yok sürekli emmek istiyor. Bir iki kaşık alıyor ve bırakıyor sonrasında ne verirsem vereyim. İlk başlarda iyi yiyordu aslında ama sonradan diş çıkınca yemeyi azalttı. Sizin bebekler günde kaç öğün ve kaç kaşık yiyordur yardımcı olabilecek var mı