Esoskirec Edaycr bugün yaptırdım ben kızım 20 aylık gerçi bazı sebeplerden dolayı geç yaptırdık. Sabah 11de aşı oldu şimdilik bir sıkıntı yok iki kol ve ağızdan damla yapıldı bize
sifirekran_bolkitap Edaycr çoğu rapel doz vucut daha önce görmüş zaten, hepatit a sadece ilk kez vuruluyor. Bizde bir yan etki olmadı. 18 ay aşısına karşı garip bir ön yargı var anlamakda zorlanıyorum
PamukPrensesannesii Edaycr Hiç anlatıp moralimizi bozmak istemiyorum , benim tecrübelerim çok kötüydü 🥺
lidokain Edaycr ne gibi bir tecrübe olacak ki her aşıya özel bir tecrübe mi. Yaptirdik geldk bsey olmadi
Edaycr Esoskirec inşallah bizde de olmaz 🙏yalnız bize sadece 1 hafta gecikebilir dedi sizin 2 ay nasıl beklettiler
Esoskirec Edaycr 3 tane erteleme hakkımız varmış neden öyle dediler acaba size. Biz bütün hakları kullandık en son gidip yaptırdık
sifirekran_bolkitap Edaycr otizmi tetikler diye absürt bir iddia var. İhtimal otizm belirtileri yenice 18 ay sonrası beliriyor. Bahane aşı oluyor. Onun haricinde ateş vesaire olabilir ama daha fazlasının aşı ile işgili olduğunu düşünmüyorum
PamukPrensesannesii Edaycr Kızım ilk defa bu aşıda ateşlendi ve 3 gün boyunca ateşini düşüremedik. Kusması da cabası 🤦
Kevserakb PamukPrensesannesii aynısı ya oğlum ilk defa bu aşıda ateşlendi 3. Gün dolacak bugün ateşi var daha huysuz ve bitkin hasta değildi ama bizimde diş dönemine denk geldi diye mi acaba böyle oldu 😞
PamukPrensesannesii Edaycr Hemşireye sordum , solunum yolu enfeksiyonu felan mı vardı dedi. Hayır dedim. Hasta felan değildi gayet iyiydi. Ama dış dönemindeydi. O etkilemiştir dedi.
Edaycr lidokain bende ne zaman biri gelip gereksiz bir yorum yapacak okuduğunu anlamayacak diye bekliyordum hoşgeldiniz
Usnac1995 sifirekran_bolkitap Ben hiç aşı karşıtı değilim ama benim bile kafamı öyle karıştırdılar ki. İşte her çocuk bir olmazmış falan, . Son postuma girip bakar mısınız sizlerden yorum bekliyorum 😢