zehraleyla012723 Kızlar ilk önce idrar yaptım direk çift çizgi çıktı beta verdim 12079 çıktı ablam diş gebelik olabilir diyor kanamam yok suanda bilgisi olan var mj
Muhayze zehraleyla012723 Tam olarak neye göre dış gebelik olabilir dedi ki ablanız? Benim arkadaşım test yaptı silik çizgi çıktı. Kan verdi beta 50 felan çıktı. Doktor düzenli bi şekilde yükselme olursa sıkıntı yok ama 1 hafta içinde 1000 den yüksek olması lazım yoksa dış gebelik olabilir demiş. Bence gayet iyi sizin beta değeri
Aslicamm zehraleyla012723 değer çok yüksek eğer adet gecikmeniz çok olmadıysa maalesef ihtimal var. Geçen hafta arkadaşım aynı durumu yaşadı ve operasyon geçirmek zorunda kaldı. Bu kadar yüksek değerde kese gorunmesi lazım görünmedi onda
zehraleyla012723 masumbiranne henüz bugün öğrendim eşim yurt dışında yarın gelecek bi doktora görüneceğim 😊
zehraleyla012723 Muhayze çok teşekkür ederim hiç bilmiyorum biraz tereddüt ettim bir kızım var biraz tereddüt ettim aslında 🤭 ama ablam öyle soyleyincede üzüldüm umarım dediğiniz gibi sağlıklıdır 🙏
zehraleyla012723 medinekaplan değer çok yüksek diş gebelik olabilir dedi de belki bilirsiniz diye sordum
keremellac Ben dış gebelik yaşadım beta değeri iki günde iki katına çıkması gerekiyor yoksa dış gebelik oluyor sizin beta değeriniz yüksek ya ikiz gebelik ya da bi aylığı geçmiş gebeliğiniz var bence
zehraleyla012723 gamze5_4 ben ilk defa bugün verdim bu değere göre sanırım gidersem kese görünür ona göre mi ilerlemeliyim kanamam ve ağrım yok
gamze5_4 zehraleyla012723 her gün kan ver eğer her gün iki kat iki kat artarsa dış gebeliktir normal artarsa zaten onu sende biliyorsun ki hamilesindir
Aslicamm zehraleyla012723 ultrason daha net bilgi verir o zaman arkadaşım bi hafta gecikmeyle gitmişti umarım gönlünüzce sonuçlanır 🌸