Mrvsltn bırakamadık😂 ya aslında ben kendim ettim kendim buldum. Bebeğim nereye koyarsam koyayayım kendi kendine uykuya geçiş yapıyordu hiçbi şekilde müdahale etmiyordum. Sadece ağzında emzik oluyordu. Sonra bi ara 4 ay atağında çok huysuzdu ben de ayakta sallamakta buldum çareyi 😔 şimdi 5 ay 11 günlük sürekli ayağımda. Biraz önce salıncak sipariş ettim. İnşallah onda uyur 🙏