Cileklipastam Bitiyormu? Regl oldum hic sancim olmadi oldugumu bile anlamadm hep boyle olcaksa ne iyi yaa
gurbetcimami Cileklipastam ben iki üç adet hiç ağrı olmadı daha sonra aynı bekarkenki çektiğim ağrı geri geldi çocuk doğuracam sanki öyle sancılı 😣
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ben de doğumdan sonra hiç öyle adet sancısı çekmedim. Doğum kontrol hapına ara verdim, adet olduğumda Biraz ağrım oldu ama çok değil. Öyle💁