gunes0312 İlk doz menenjit aşımızı olduk , aşıdan önce hastanede 1 ölçek calpol verildi 4 saat sonra bir daha verin dediler. Ama yavrum bir ağladı aşıdan içim koptu 🥲 bugün çok ateş yapar mıd eneyimli anneler
nuroner gunes0312 bizde cumartesi olduk sadece 1kez 38.6yı gördü atrşi calpolden sonra hemen düştü ağrı vs de olmadı hiç 3aylık oğlum rota ile birlikte olduk hem
defnemiraybebek gunes0312 ilk gün ateş oldu ama 1 hafta gece uykularında ağlama yaşadık biz sanırım kiraz ağır gelmişti 🥹
usenmedimyaptimbirvelet gunes0312 eh biraz ateşi var bizde nimenrix bexsero yaptırdık hâlâ ayakta😒 ama ağlamıyo keyfi yerinde sadece her yere saldırmK istiyor🥹
aslikls gunes0312 hastane aşı öncesi şurup mu verdi? Çok şaşkınım şu an. Yangın çıkmadan itfaiye çağırılmış 😅
gunes0312 defnemiraybebek yaa her bebekte değişiyor işte kıyamam 🥲 bu yaktı herhalde biraz bizimde hiçbir aşıya bu kadar ağlamamıştı hele geçen ay 3 tane birden oldu bu kadar ağlamadı kıyamam kuzulara ya
Gizem2235 Bizde bugün olduk 2. Dozumuzu fakat çok ağrısı oldu ateşte yaptı ağrıdan yavrum ayağına basamadi bakalım bu gece uyku yok 😢🥰
gunes0312 Gizem2235 off kıyamam ya bu aşı demek ağır çok kızımda durup durup ağlıyor demek ağrısı oluyor
gunes0312 usenmedimyaptimbirvelet ateş çıkmadı şükür ama sanırım ağrısı var yazık uykusunda bile durup durup ağlıyor
Gizem2235 gunes0312 Benimki de öyle uykusunda durup durup ağlayıp dönemiyordu bexsero ağır geldi yavrumaniyi olsunlar da gecicek inşallah 🤲🌸
gunes0312 aslikls evet öyle yaptı, bir çok kişiden de aynı uygulamayı duydum doktorumuz böyle uygun gördü her hastane uygulaması farklı olabiliyor demek ki
kizinaasikbiranne gunes0312 kızım 13 aylık geçen gün nimenrix diye bir menenjit aşısı vuruldu vururken çok ağladı ama sonrasında ateş vs yapmadı her beneğin vücudunun verdiği tepkiler ayrı oluyor. Demek ki yavrum dayanamadı kıyamam 🥹