saribez ailemle yaşarken Ramazan’ı dört gözle beklerdim, devamlı kalabalık misafirlerimiz olurdu iftara, yorulurduk ama güzel geçerdi. Evlenince yalnız kaldım eşim dostum kalmadı çevremde zaten başka şehre gitmiştim. Şimdi geri döndüm ailemin olduğu şehre ama pandemi olduğundan beridir misafirlikler inanılmaz ölçüde azalmış, insanlık değişmiş resmen. Hiçbir şeyin eski tadı ve rengi yok:) heyecanlandığım günleri özlüyorum inşallah bu sene hepimiz için güzel geçer. Daha nice Ramazanları görmek nasip olsun inşallah cümlemize ❤️