mogz şimdi benim bebeğimde de vardı sevgili anne söyle ki siz diyet yapıcaksınız ama süt almaya devam edecek çünkü bu alerji gibi olmuyor öoğu zaman. Relaktaz diye bir damla ile sütün içeriğinde ki laktozu sindirmesine yardımcı olacak sadece. Mesela benim bebeğim kullandı 1,5 ay sonra süt alerjisi çıktı oda 8. Ayda bitti şu an her şeyi tüketiyor. Ben emzirmedim mama ile büyüdü.