yellowmom8 benim oğlum 4 yaşından bu yana alerjik astım hastası, şimdi 8 yaşında ve çok doktor çok hastane gezdik, evimizi odasını ona göre düzenledik ama yine de hastalıklardan kurtulamadık, en son gittiğimiz alerji doktoru oğlumun astım-alerjik durumunu grip virüslerinin tetiklediğini özellikle okul çağında olduğu için grip aşısını önerdiğini söylemişti, bu yıl aşımızı yaptırdık ve inanın çok rahatladık, iki kez hasta oldu ama çok hafif atlattı antibiyotik bile almadık