Selamlar herkeseee, 2 aylık bebeğim var düzenli emziriyorum. Bazen emzirirken ya da emzirdikten sonra göğüslerde iğne batması gibi bi his oluyor. Bu bi sorun mu? Bebeğim emdikten sonra göğüsler yumuşuyor boşaltıyor göğüsleri ama emdikten sonra sıkınca göğsümü yine de damla şeklinde süt orda var. Sağım yapmayı beceremiyorum sağınca da gelmiyor anlamadım durumu. Mastit olacak kadar da sütüm olduğunu sanmıyorum 🥲