Eylulalyamom hiç sevmez olur mu benimki de aynı anne oldugumuz icin nazları bize geçiyor , anlamaya yardımcı olmaya çalışın , bol sevgi , bol sohbet , ilgi.. onlar bizim herşeyimiz , kıymetlimi ne de olsa ❤️❤️ siz sakin , anlayışlı olun emin olun ona da geçecektir sakinliğinz..