Papatyaaa01 iki yasına basladı bizim bu ay sonunda 3 yasına giricek hala devam ediyor. Hem pedogog hem dil terapisti hepsini denedık ve hala devam ediyoruz. Tamamen psikoloji ile alakalı cocuk o gün mutluysa güzel konusuyor degilse takılmaya baslıyor. Ama ilk bastaki gibi yogun ve şiddetli degil