KSM Arkadaşlar üzüntüden sütüm çok azaldı bebeğimi sağarak besliyorum doğduğundan beri tutmadı beni geri nasıl bi yol izleyebilirim nasıl artar yardımcı olur musunuz su da içiyorum ama işte psikoloji😔😔
ZeynepAda11 KSM sağmayla az çıkıyor evet emse onun daha fazlası gelir emerkenki süt oluşumu hormonlar farklı oluyor
denden90 KSM bestlak damlayı emzirmeden 2 saat önce 20 damla kullanın günde 3 kez20 ml den 80 ml ye cıktı sutum. Umarım sizde de işe yarar
KSM ZeynepAda11 malesef emmedi hiç beni 10 gün sütüm gelmedi biberona alıştı neler yaptım ama emmedi danışman bile çare olmadı bebeğim fazlasıyla inatçı
ozgeyenigul Her şeye kimyon ekleyin, arifoğlu anne çayı alın günde 2 kez için. Yulaf yiyin, bulgur pilavı yiyin, kuru dut, incir, ceviz yiyin. Yoğurt yiyin günde 3-3,5 lt su için. Aklıma gelenler.
ozgeyenigul KSM bir de en etkili olan yöntem, bıkmadan usanmadan hiç durmadan emzirmeye çalışın. Maddi durumunuz nasıl bilmiyorum ama alabiliyorsanız emzirme danışmanlığı alın.
KSM ozgeyenigul Malesef imkansız çünkü bebeğim tutmadı Hala da denirim olmuyo aşırı inatçı doktor bile kanaat getirdi buna istemediği hiç bir şeyi yaptıramazsın dedi 8 aylık bebeğim